søndag 14. oktober 2012

Helga

Fredan var Spanias nasjonaldag, dagen da Columbus oppdaget Amerika, noe som innebar fridag fra skole og de fleste arbeid. Ellers, vel, skjedde det ikke noe spesielt.

Men, vi fikk i alle fall besøk av vertsmor søster og Vicky, begge møtte jeg også i Huelva da jeg var der. Fredag kveld var jeg dem, Patricia og Moises på en veldig fin italiensk restaurant. Fikk også tatt et bilde:

Lørdag kveld møtte jeg en venninne fra klassen min på skolen. Vi så denne filmen:
At dette var film nummer to, det visste jeg ikke, fordi på spansk så het den 'Venganza', men jeg oppdaget fort at jeg uansett har sett den første filmen, som jeg virkelig likte, og denne var ikke noe dårligere, heller.

I dag har jeg bare slappet av, sittet med historieboka og begynt med noen lekser i Lengua (spansk).


1 kommentar:

Takk for kommentaren!