mandag 29. oktober 2012

Hei igjen!

Spansktimene hos lokalrepresentanten min sluttet for et par-tre uker siden, men vi var delt opp i to grupper som skulle møtes og gå på forskjellige restauranter for å spørre om hva som er på menyen og slikt, rett og slett praktisere spansk. Dette gjorde gruppa mi på lørdag. Vi kjøpte is, kikket litt på menyer og tja... snakket litt. Etterpå satte vi oss på en café/restaurant og kjøpte oss noe å drikke. Vi snakket for det meste engelsk, men slo over til spansk etter en stund.

Og så måtte vi jo ha noen bilder som bevis på at vi ar vært på forskjellige steder:

Meg, Kira (Tyskland), Sarah (Tyskland) og Chaise (Canada)

Går ofte i denne gågata når jeg er i Granada:

Og da går jeg også forbi denne katedralen:

Og synes også det er veldig fint akkurat her når det begynner å bli kveld... 
Her på vei til bussen (som jeg nå har null problemer med å finne, haha)

I dag fikk jeg igjen en filosofiprøve. Karakterene her i Spania går fra 1 til 10 og alt under 5 er stryk. Jeg fikk 4,4, noe jeg, tross stryk, ble VELDIG fornøyd med. Læreren sa til meg at det var veldig bra og at han tror at jeg kommer til å forberede meg mye i faget etter hvert når jeg får mer ordforråd og sånt.

Har også vært på en av ukas tre svømmetreninger i dag. Det er veldig greit og jeg får lært mye når det gjelder teknikk, osv. Så jeg skal fortsette med det, selv om jeg nok egentlig burde sittet med nesa i boka.

3 kommentarer:

Takk for kommentaren!