onsdag 21. september 2011

Glaaaad!

Åpnet nettopp et brev fra into der det sto at jeg offisielt er blitt tatt opp i programmet! Det er den endelige bekreftelsen etter en 15-siders elektronisk søknad (som jeg fikk etter intervjuet.) Jeg var jo selvfølgelig ganske sikker på at søknaden var blitt godtatt, men ikke heeelt 100 prosent sikker, så du kan tro jeg gliste da jeg leste de fantastiske ordene! Jippiiiiii!

Men samtidig; plutselig føles alt så mye mer ekte, for nå er jo hele greia bindende. Altså, jeg SKAL reise!
bildet er tatt fra www.reisetilspania.com
Hvor i Spania havner jeg? Kysten eller innlandet?
Liten eller stor by?

Hm. Jeg tror ikke jeg skjønner det, rett og slett. Jeg har nemlig en liten anelse om at jeg ikke kommer til å fatte hva pokker jeg driver med før jeg står på flyplassen og vinker farvel.

9 kommentarer:

  1. Gratulerer!! :D Enig med Miriam, gled deg! Hvis du har flere spørsmål om Into eller Spania, så er det bare å spørre :D Hvor håper du på å havnde da? I Madrid, Alicante eller Granda? ;) Jeg fikk beskjed om at jeg kunne havne i Alicante eller Madrid, men det er noen som havna i Granda også :)

    SvarSlett
  2. Så sant så sant!
    Drømt at æ sto på flyplassen å satt mæ ombord på flyet, men idet vi skull lett, ropt æ å kuka at dæm mått stop. Æ sprang ut av flyet å fikk pappa t å hent mæ. D vist sæ nemmlig at æ hadd glømt av all laderan min heim. Laderan te pcn, kamera, iPod osv. Hærregud! Har vest itj gått opp for mæ heller enda 0.0

    SvarSlett
  3. Miriam: Gjett om jeg gjør. :))

    Solveig: Kunne tenkt meg Alicante, men Granda hørtes ikke så verst ut heller. :3

    Tiril: Mwhaha, for en drøm. Ladere av alle ting... *overser skriveleif*

    SvarSlett
  4. GRATULERE MED DAGEN!! :D

    kuka... :))

    SvarSlett
  5. Åhh, Gratulerer masse masse masse!!
    Jeg skal på intervju med into nå til uka, lyst til å gi meg noen tips om hva de spurte deg om? :))))

    SvarSlett

Takk for kommentaren!