onsdag 15. februar 2012

Dagen I Dag

Gårsdagen ble avsluttet med film innendørs - i solsenger:

I dag ble det volleyball på stranda på slutten av skoledagen. Deretter litt soling og svømming i havet, som i og for seg minner litt om sjøen en norsk sommer, altså ikke så innmari varmt. Sola kjempet en iherdig kamp mot skyene, men det ble så vi dro hjem litt tidligere enn planlagt. Til middag fikk vi pasta, kylling og ostesaus - nam! En liten stund senere var det nok en gang tid for kake, denne gangen brownies og is på bursdagsbarnet, Tone sin bestilling.

I halv-åtte-tida gikk noen av oss ut for å spise aftens/middag nr. 2 for å feire Tones 17-årsdag litt ekstra. Det ble noen pizzaer på deling og før vi skulle gå, kom jammen meg kelnerne med en drink og begynte å synge gebrokent: "Gratulerer med da'n, gratulerer med da'n..." Hvorpå vi reiste og og sang med. Dette ble etterfulgt av: "Happy birthday to you, happy birthday to you..." og til slutt: "Compleaños feliz, Ccmpleaños feliz..." Etterpå klappet alle innen hørevidde.

Et bilde fra da vi var i Mogan:
Meg, Ann Sofi, Vyni, Amina, Emilie, Sara, Therese og Kine.




Ellers kan jeg ikke helt tro at det nå er kun en uke igjen, altså har jeg allerede vært her i tre uker! Gleder meg selvfølgelig til å dra hjem til folket (ikke været), men det blir jo samtidig litt trist også; man blir jo kjent med så mange nye folk som man lever så tett innpå hele tida...

Og så et merkelig bilde fra en tidligere helg:

Øverst fra vestre: Vyni, Therese, Amina.
Nederts fra Venstre: Joakim, Sara og meg.




1 kommentar:

Takk for kommentaren!