søndag 12. februar 2012

Las Palmas & Bilder Fra "Korset"

I går sto shopping i Las Palmas på planen, og klokka ni tok vi bussen fa Los Teques. Turen tok omtrentlig en time, og først skulle vi gå litt i gatene og inn på noen butikker - gatene var forresten veldig fine og av og til møtte man på folk utkledd som ett eller annet, en familie; mor, far og barn, for eksempel - før vi igjen satte oss i bussen for å dra til et shoppingsenter noen minutter unna. Det ble handlet en del begge steder, og jeg må si jeg synes jeg fikk mye for pengene.
Vi kom tilbake i sekstiden og spiste "Huset Hamburgere." Namnam. Deretter var det quiz-kveld. Resultatet på min gruppe sier vi ikke noe om. :)

I dag har vi "fri," så jeg valgte å sove litt lenger, altså til ti - tidspunktet frokosten er over... - før jeg sto opp.  Tenker å gå trappene ned til butikkene og kjøpe et eller annet godt. Dagen i dag blir vel for det meste brukt til å slappe av og kanskje jobbe med litt skolearbeid.


Her har du forresten utsikten fra "korset" (utsiktspunkt):




Og litt bilder fra veien opp (eller ned, husker ikke riktig):

Amina, Emilie, meg... og litt av Therese.





Tørt?
Det har ikke regnet ordentlig siden "Cinco de Mayo."


Bildene har jeg fått fra Ann Sofi.


3 kommentarer:

Takk for kommentaren!