torsdag 2. februar 2012

Colegio Noruego & Sånt

I går hadde jeg en vanlig skoledag hvor jeg stakk innom en engelsktime og ellers jobbet for meg selv.

Colegio Noruego:
Man må altså gå gjennom en port for å
komme inn. Står ikke porten åpen, må man "ringe på."




Her er det fint å sitte i sola og jobbe med skoleopgaver.




Etter skolen "måtte"  (hehe) vi til stranda nedenfor skolen (amfi) hvor jeg og Emilie svømte så langt ut som det praktisk talt er "lov" på grunn av noen flyteting (husker ærlig talt ikke hva det kalles) med tau imellom. Selvsagt kan man svømme under og forbi, men noe sier meg at det kanskje ikke ville vært et smart påfunn.

På vei ned til stranda etter skoletid... Bruker kameraet
med måte, så det er fortsatt litt liv i det (har ikke med
riktig lader, litt kjipt.)


Fortsatt på vei til stranda...

I dag var det temadag på skolen, og vi som har astma fikk undervisning i dette, pluss at aktivtetslederen på Los Teques underviste litt om livsstil, kosthold, etc. Etter skolen skulle vi gå hjem, ganske greit egentlig.


Der spilte vi volleyball i gymmen på mandag!


1 kommentar:

Takk for kommentaren!