tirsdag 31. januar 2012

I Dag


Det var gym i første time på skolen. Et par stykker i klassen hadde ansvaret for gymmen og hadde bestemt at vi skulle jogge ned til stranda og spille volleyball der - gøy!

Resten av dagen leste jeg i forskjellige fag, og dro innom en time i spansk med de andre vg1-erne. Læreren i spansk snakker ikke norsk, og undervisninga foregikk på engelsk og litt spansk. Likens var det i engelsktimen i går - læreren snakket ikke norsk i det hele tatt. Dette ser jeg på som bare en fordel, og jeg må innrømme at engelsktimen var artig å være med på.

I dag var det forresten gå-hjem-dag, altså skulle vi gå over "fjellet" fra skolen og til Los Teques. Gudskjelov slapp vi å bære sekkene (sekken min var steintung.)


Ellers har himmelen vært blå i hele dag og det har vært varmt. Nå sitter jeg med jakke og teppe rundt meg, og prøver å la være å tenke at det er litt kjølig med tanke på det hjemme i Norge er rundt åtte minusgrader.

Katt på kjøpesenteret i Puerto Rico.
Se hvordan den poserer mot kameraet!


Passe normalt bilde av meg, Sara, Ann Sofi og Therese
(stjålet fra facebook.)


2 kommentarer:

Takk for kommentaren!