mandag 16. januar 2012

At the moment

For øyeblikket driver jeg og pakker så smått, prøver shortser og skriver en pakkeliste til behandlingsreisa jeg skal på i fire uker fra og med tirsdag. Den er laaang, så laaang at jeg ikke helt fatter hvorden jeg skal klare å pakke for et helt ÅR til høsten. Men, da blir det nok litt shopping i tillegg til at jeg sikkert får lov til å bruke la lavadora (vaskemaskinen) deres (hvem nå enn "deres" er for noen). Man kan bruke vaskemaskin der jeg skal på Gran Canaria også selvfølgelig, men lista er likevel - som sagt - laaang.



PS: Tror jeg har tjuvstarta litt på utvekslingsåret. Tok visst en slags siesta i dag. Planen var bare å legge seg nedpå litt, men oppdaget brått at langviseren hadde tatt sin runde rundt klokka i mellomtiden. Da ble jeg litt irritert på meg selv, for jeg blir nemlig helt i ørska og forvirret etter å ha sovet på dagen, men det ser ut til å ha gått over litt nå. Så jeg satser på at jeg skal klare å sette i gang med øving til naturfagprøven vi skal ha i morgen også.

1 kommentar:

Takk for kommentaren!