onsdag 18. januar 2012

Plutselig slo det meg

I går kveld (og etter hvert natt) lå jeg og forsøkte å sove, men i perioder så har jeg litt problemer med dette, altså det å forsøke å sove. Jeg begynner lett å tenke på alt jeg gjøre, burde gjøre, skal gjøre, vil gjøre, og så videre, og helt ut av det blå dukket denne setningen opp:
"JEG SKAL VÆRE BORTE I TI MÅNEDER!"

Jeg tenkte litt videre, men kom fram til det samme:
"JEG SKAL VÆRE BORTE I TI MÅNEDER!"

Deretter ble jeg litt mer kreativ:
"JEG SKAL VÆRE BORTE, ALENE I SPANIA I TI MÅNEDER!"



Men, jeg skal jo reise til Gran Canaria og være borte i en måned fra tirsdag. Derfor kan jeg etter reisa,  gange tida jeg har vært borte med ti. Vi får se hvordan det går.

Jo da, det er ikke av det mest spennende dette, men er i alle fall relatert til utvekslinga som venter meg om... litt under åtte måneder.


PS: Det kan tenkes at dette innlegget inneholder spor av humor.


3 kommentarer:

  1. Det var bra du likte det! Selvom det var vanskelig i starten har det blitt mye bedre nå! Jeg håper også at det fortsetter sånn! Og nå kan jo faktisk du si at du reiser I ÅR! Jeg håper du gleder deg masse :) Og fordelen med at du skal være i Spania et år "alene" er at du lærer ekstremt mye! Jeg har bare vært her halvveis og jeg har allerede lært mer enn jeg hadde forelstilt meg, mye mer en bare språket!

    Hva skal du gjøre en måned på Gran Canaria? Da får du kansje øvd deg litt på spansk? :P God tur!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg gleder meg! En av grunnene til at jeg valgte Spania, er jo fordi jeg forhåpentligvis kommer til å lære mer enn om jeg hadde valgt en engelsk destinasjon. :))

    Jeg skal til Gran Canaria på behandlingsreise og skal gå på norsk skole der.Jeg får nok prøvd å bruke litt spansk i praksis.:3

    SvarSlett

Takk for kommentaren!