søndag 29. januar 2012

Puerto Rico (27. januar)


På fredag var vi i Puerto Rico:


Der dro vi på:


Der så jeg disse:


Men jeg kjøpte disse isteden:



På McDonalds! Flesteparten gaflet inn oreois, kjøpte selv det
dagen etter (altså i går), og det smakte veldig, veldig godt!


Et fint bilde av: Vyni, Therese, Sara, Ann Sofi og Marie. 



Et kult bilde av: Vyni, Therese, Sara, Ann Sofi, Marie og Arja.
Vi var på vei tilbake fra Puerto Rico. Vi hadde gått opp en
del trapper og var på toppen av "fjellet", før vi skulle gå videre
og ned en del trapper til Los Teques. Trapper.



Du finner mer på disse to bloggene (blant annet om dagen i dag og også i går):
nicaria.blogg.no
karatekidd.blogg.no


PS: Vi var i Puerto Rico også i går, men hadde ikke med kamera på grunn av noe veldig dumt. Jeg har nemlig tatt med feil lader til batteriet i kameraet, så jeg skal ta noen siste bilder på skolen i morgen, før jeg nok må legge det bort...

1 kommentar:

Takk for kommentaren!