torsdag 9. februar 2012

El Mirador

Dagen i går var en vanlig dag med skole etterfulgt av en halvannen time på stranden. Til middag var det pasta bolognese, nam! Jeg må innrømme at maten her alltid er god, noe smaker selvfølgelig bedre enn det andre, men likevel.

Nydelig bilde fra delfinshowet på søndag.
Fotograf: Amina

På skolen i dag gikk vi igjen til "korset," og utsikten er fortsatt like flott. Det ble ingen strandtur... men det ble shoppingtur! Etter skolen (to-tida) tok vi bussen til Los Teques hvor vi fikk skifte og spise middag, før vi satte oss på bussen til shoppingsenteret El Mirador.

Jeg var ikke særlig gira på shopping i starten, men etter hvert begynte jeg omtrent å gå rundt meg selv, hvor skulle jeg begynne? Haha. Klokka ni skulle vi ta bussen tilbake, og vi holdt på å gå en time for tidlig siden mobilen min påsto at klokka snart var ni, men den hadde visst hoppet over en time i løpet av dagen (satte på vekking klokka sju og den ringte klokka sju, men så, på kvelden, viste den av en eller annen grunn at klokka var ni, når den egentlig var åtte.)

God natt!

2 kommentarer:

Takk for kommentaren!