tirsdag 7. februar 2012

Hva jeg gjorde i helga

På lørdag sto egentlig en ørkentur på planen, men på grunn av at det var meldt storm, dro vil til en liten fiskelandsby, Mogan isteden. Synes det var veldig fint der. Masse blomster, små broer og koselige hus. Været var forresten fint der, skjønt vi fikk høre at det var bra vi ikke hadde lagt i vei i ørkenen.


Kine, meg, Therese, Amina, Emilie, Ann Sofi og Sara.
Bildet er tatt fra facebook (Vyni.)




På søndag dro vi til dyreparken Palmitos Park. - en dyrepark jeg i motsetning til noen faktisk ble i veldig godt humør av å være i. Her er noen bilder jeg har tatt fra facebook (Amina):




Delfinshow. Jeg fikk tatt bilde med delfin etterpå.


Elsker dette bildet!

Disse er morsomme å iakkta på. De virrer rundt og
reiser seg og ser seg omkring rett som det er.


Denne hørte jeg mye av da jeg satt ute og jobbet
med skoleoppgaver på fredag.


2 kommentarer:

Takk for kommentaren!