tirsdag 25. september 2012

Ja, hei...

Heisann! Helga føk forbi før jeg visste ordet av det, samme gjorde dagen i går og dagen i dag. Jeg dro på spanskkurs igjen rett etter skoletid og spiste lunsj i huset til lokalrepresentanten Paola igjen. Fikk også smake ost med honning, nam! Etter spanskkurset tok det nesten to timer før jeg var hjemme (mange busstopper og venting...) og jeg har hatt veldig lite tid til lekser, så i morgen blir det fullt kjør med spanske bøker, regner jeg med.

Jeg skal lage et innlegg fra helga og om skolen så snart jeg får tid til det!

Her har dere imidlertid et supersøtt bilde av hunden til Paola og en nabohund, de var altså med på stranda i helga (ja, det var er jeg var, blant annet):



4 kommentarer:

  1. Kjempespennende å lese bloggen din, Helena. Jeg har den i favoritter, og følger med på din reise.
    Tuva er ikke så hyppig til å blogge, men det kommer da noe fra henne. Jeg gleder meg over å følge med på deres reise.
    Janne

    PS. skjønte ikke valgene i fohold til det jeg måtte "kommentere som", så det ble "Anonym". Får sette meg inn i dette senere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du følger bloggen min!
      Du kan velge alternativet som heter: 'Navn/nettadresse' og skrive inn selv.:)

      Slett
  2. Artig å lese bloggen din Helena, og se bildene :-) Glad i deg <3 Klæm fra Maria, Magnus, Mamma og Nils

    SvarSlett

Takk for kommentaren!