onsdag 12. september 2012

Norskboka, Burger King og Yoghurtis

Tittelen oppsummerer fint hva jeg har foretatt meg i dag. Har lest første kapittel i norskboka og tatt noen notater, støvsuget rommet, spist spansk mat og vært i Granada by nå i kveld sammen med Patricia (v. søster) og kjæresten, hvor vi spiste på Burger King og avsluttet med yoghurtis etterpå (yum). Joda, begynner å føle meg litt som en slags... erm, vet ikke, men ser fram til å begynne på skolen og prøve å skaffe 'egne' venner, haha, så Patricia slipper å drasse på meg hele tiden. Har jo fått truffet en del av vennene hennes og sånn, men tja, blir greit å - som sagt - skaffe noen egne venner, forhåpentligvis.

Hilsinga begynner jeg også å bli vant til nå. Altså det med å kysse på hver kinn, eller strengt tatt å gi hverandre en klem på hvert kinn og lage en kysselyd, haha. Var litt merkelig i starten, men nå er det hel greit.

Har dessverre ingen bilder fra i dag, men tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av rommet. Vet ikke om det interesserer dere, men dette er altså rommet mitt (altså rommet til Esther, v. søster som studerer i England i år.)


Ok, rommet ser helt feil ut med panoramafunksjonen, haha.






Liker rommet veldig godt og spesielt dette:



Se, det er et puslespill!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren!